Driftschef – Bungalow, København
- on May, 17, 2022
STILLINGEN ER BESAT!
Bungalow Denmark udspringer af en fascination af Indiske blockprintede mønstre og tekstiler; et årtusindegammelt håndværk, hvor detaljerede mønstre udskæres i træblokke, og ved håndkraft trykkes på stof. Med udgangspunkt i Indiske håndværkstraditioner og mønstre har Bungalow over de sidste 18 år udviklet sin egen stil og skabt et univers af livstilsprodukter, hvor sammensætning af mønstre og farver er omdrejningspunktet. Æstetik er i højsædet, og en ukonventionel tilgang til interiør og dekoration er kernen. Se yderligere på www.bungalow.dk
Driftschef
Hands on ledelse – optimering – lager, indkøb, IT – personaleledelse – fantastisk godt arbejdsmiljø og menneskesyn
Bungalow er en dansk design- & interiørvirksomhed med base i København og 18 år i bagagen. Bungalow sælger interiørprodukter i mere end 30 lande, og har agentsamarbejde på udvalgte europæiske markeder. Vi er et lille velfungerende team på ca. 10 medarbejdere og har kontor og showroom centralt i København. Bungalow er i dag en veldrevet solid virksomhed med en loyal kundebase. Vi har de seneste år gennemgået en flot vækst, og vi har nu brug for flere kræfter i den daglige ledelse af virksomheden. Vi søger en driftschef, der i tæt parløb med salgschefen skal sikre den daglige drift, herunder daglig praktik og planlægning, personaleledelse, medarbejderudvikling, rekruttering, økonomistyring og budgetopfølgning, kontraktforhandling med kunder og samarbejdspartnere, overordnet ansvar for indkøb, samt digital optimering.
Du får direkte personaleansvar for 3-5 medarbejdere, og du bliver en del af den daglige ledelse, hvori også salgschefen og direktøren indgår, der tilsammen skal udforme den fremtidige strategi for virksomheden.
Stillingen er kendetegnet ved hands-on ledelse, hvor de daglige opgaver er mange og med stor afveksling. Det er derfor afgørende, at du trives bedst, når du er hands-on på de daglige opgaver, og sammen med dine kollegaer udvikler gode løsninger og kommer i mål med opgaverne. Du skal føle dig lige godt tilpas “på gulvet” og “bag skrivebordet”. Du er fuld af godt humør og energi, er en god kommunikator, og du trives med frihed under ansvar. Du arbejder vedholdende og har et sikkert blik på målet. Du har erfaring med de fleste administrative og økonomiske discipliner. Erfaring indenfor BTB-handel, og gerne fra møbel/interiør branchen, er en fordel. Du har god indsigt i IT, herunder ERP-løsninger, og du klar til at være tovholder på fremtidige projekter. Du har desuden erfaring med ledelse, og du kan finde den vigtige balance mellem at bide dig fast i målet og respektere det bestående, så du kommer i mål sammen med dine kollegaer.
Værdier og miljø. Vi er en lille velfungerende organisation med en travl og spændende hverdag. Vi lægger stor vægt på en respektfuld omgangstone, et trygt arbejdsmiljø, fleksibilitet og rummelighed på arbejdspladsen, ordentlighed, både internt og i forhold til samarbejdspartnere, samt god service.
Hvordan kommer du videre?
Vi har kun brug for et CV – send det mærket ”Bungalow” hurtigst muligt til peter@fonis.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Peter Fogh Nissen på telefon 40 45 15 04.