Administrativ medarbejder – Trinseo, Brønderslev

Finans, administrative opgaver og ledelsesstøtte

30 timer – stor frihed og fleksibilitet – meget bred stilling og spændende opgaver – sund økonomi og jobsikkerhed

STILLINGEN ER BESAT!

Vi søger en stærk administrativ kollega med lyst til at arbejde med stort set alle opgaver i en økonomi-, administrations- og supportrolle. Du kommer blandt andet til at arbejde som tæt støtte til hele ledelsesgruppen, med HR og alle de økonomifaglige opgaver. Derudover kommer du til at arbejde med rapportering og implementering af nyt SAP-system. Du vil få reference til direktøren, og du vil få tæt samarbejde med hele ledelsesgruppen og en bred berøring med resten af huset. Du vil derudover få tæt kontakt med kolleger i koncernen i Holland, Frankrig og USA, så dit arbejdssprog bliver både dansk og engelsk.

.

Jobbet

Opgaverne er, som nævnt, mange – her nogle af de vigtigste:

  • Support til ledelsesteamets og den administrerende direktør.
  • Bindeled til, og opfølgning på, sager med andre Trinseo enheder.
  • Sikring af at vi overholder forpligtelser i henhold til overenskomsterne – naturligvis i tæt samarbejde med produktionschef og direktør.
  • Månedlig opdatering af løn og gager i Visma Dataløn.
  • Kontakt med tillidsmand og medarbejdere i lønspørgsmål.
  • Håndtering af fakturaer, hvor der ikke er oprettet skriftlig indkøbsordre.
  • Efter SAP-implementering i Q3 2022 – oprettelse og håndtering af indkøbsordrer i forbindelse med indkøb af reservedele, investeringer, værnemidler og hjælpematerialer.
  • Indsamling af nøgletal og afvigelser i SAP.
  • Sikre korrekt fordeling af udgifter mellem omkostningssteder.
  • Vedligeholde produktions-stamdata SAP.
  • Og afhængig af interesse og kompetence: IT og First line support.

.

Hvem er du?

Som person trives du med varierende administrative opgaver, og du er i stand til at skabe struktur og overholde deadlines – Vigtigst er det, at du har lysten, drivet og energien til at støtte og servicere hele organisationen. Derudover har du en god systemforståelse, og du kan dit regneark.

Du har måske en praktisk eller teoretisk baggrund inden for økonomi eller administration, og det er et krav, at du klarer dig godt på engelsk og dansk både i skrift og tale.

Du er bosat inden for en radius af 45 minutters kørsel fra Brønderslev.

.

Hvad får du?

En stilling, i en international koncern, med en høj grad af fleksibilitet og mulighed for selv at tilrettelægge arbejdet. 

Denne stilling har stor bredde både på opgavernes art og i samarbejdet med kolleger i hele organisationen. Det er specielt godt for dig, der trives med variation i hverdagen og med mange bolde i luften samtidig. Du vil få stor frihed til selv at tilrette både arbejdet og arbejdstiden, og du vil få velordnede forhold og et godt arbejdsmiljø.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Peter Fogh Nissen på telefon 4045 1504. Bemærk, at vi blot har behov for dit CV, når du søger stillingen. Din henvendelse behandles fortroligt og videregives ikke uden din accept.

.

Hvordan kommer du videre?

Samtaler holdes løbende, og stillingen bliver besat, så snart den rigtige er fundet. Send derfor straks dit CV til peter@fonis.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

_____________________________________________________________________________

Altuglas (en del af Trinseo – www.trinseo.com) er en global virksomhed, som producerer akryl-produkter. Virksomhedens største brands er Altuglas™ og Oroglas™. Ud over en række internationale handels- og udviklingscentre, har Altuglas produktionsfaciliteter på flere lokationer – heraf en i Brønderslev. På fabrikken i Brønderslev produceres støbt akryl i et utal af farver, dimensioner og kvaliteter til kunder i hele verden. Der er i Brønderslev ansat ca. 50 medarbejdere.

Stillingen er nyoprettet i forbindelse med tilpasning mellem den lokale organisation i Brønderslev og organisationsstrukturen i Trinseo globalt.